Termékek Menü
   

Vásárlási feltételek

 

Az alábbiakban olvasható Általános Szerződési és Felhasználási feltételek tartalmaz minden fontos információt az a1flowers.hu honlapján történő vásárlás menetéről és a vásárlási lehetőségekről, ill. a vevők jogairól, biztonságáról. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni az a1flowers.hu webáruháznak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket! Az a1flowers.hu webáruházban történő vásárlás, ill. felhasználói regisztráció feltétele az Általános Szerződési Feltételek elfogadása.

Weboldal üzemeltetője:Csombók László ev.
Adószám:68182922-2-43  Nyilvántartási szám:51365778
Székhely: 1188 Budapest, Csörgőfa u. 2/C  4.em/1
Telefon: +3620-559-6070
E-mail: info@a1flowers.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre.

Termékeink:   virágcsokrok, virágkompozíciók, zöldnövények, kegyeleti kompozíciók. Kiegészítőként forgalmazunk édességet, alkoholos italokat, dísztárgyakat, ajándéktárgyakat.

Fő szolgáltatásunk:  a megrendelt termékek (virágkompozíciók stb.) házhozszállítása Budapesten. 

További szolgáltatásaink:  rendezvények virágdekorációja, magánlakások, irodák, szállodák, üzletek virág- és növénydekorációja.

Mindent megteszünk, hogy a kiszállított kompozíciók virág-összeállításában, színeiben, formájában, hangulatában és méretében a lehető legjobban megközelítsék a képen láthatót. A virágok szezonális termékek, éppen ezért előfordulhat, hogy a virágcsokor összetevője szezonon kívüli virágokat tartalmaz. Ebben az esetben, formában és színben hasonló, értékében azonos virágokkal pótoljuk a hiányt, az esztétikai látvány megváltoztatása nélkül!

Általános információk:

A webáruházban található termékek online, ill. telefonon is megrendelhetőek Budapesti házhoz szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek. Tartalmazzák a törvényben előírt áfát, továbbá az üdvözlőkártyát, kegyeleti termékek esetében a sírszalagot. A megjelenített árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák, az minden esetben külön kerül felszámításra a kosárban.

A virágok árának szezonális változásai vagy más okok miatt az a1flowers.hu árai változhatnak. Ebben az esetben mindig a megrendeléskor aktuális (vagyis kifizetett, illetve visszaigazolt) ár az érvényes. Ez érvényes az akciós árakra is. a1flowers.hu fenntartja a jogot, hogy árait előzetes bejelentés nélkül is megváltoztassa.

Az a1flowers.hu nem vállal felelősséget az árazási hibákért, különös tekintettel a téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő "0 Ft"-os vagy "1 Ft"-os árért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére. Az a1flowers.hu ez esetben felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy fenntartja a jogot a vásárlástól való elállásra.

Az a1flowers.hu webáruház működésével kapcsolatban a tulajdonos nem felelős az alábbiakért:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely eszközben, a kommunikációs vonalakban.
  • Bármely irat – függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezett – elvesztése vagy megsemmisülése.
  • Bármely programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A termék kiválasztása:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Amennyiben rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, akkor a "kupon beváltása" mezőbe írja be a kedvezmény kódját, majd kattintson a "Beváltás" gombra.  A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Ezután leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is.

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntesz, hogy meg szeretnéd vásárolni, akkor egyszerűen kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Ez után lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni. 

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címet.
A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot (futár), valamint fizetési módot (paypal, utánvét, bankkártyával, átutalással). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett láthatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:

Megrendelések leadására a hét minden napján, 24 órában van lehetőség. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 órától 20 óráig. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az a követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Mindent megteszünk, hogy a beérkezett megrendeléseket a megrendelő igényei szerint teljesítsük, mindazonáltal fenntartjuk a jogot a beérkezett megrendelések felülvizsgálatára és visszautasítására, módosítására abban az esetben, ha pl. a vásárló megrendelésénél nem veszi figyelembe jelen ÁSZF-ben foglaltakat, vagy a megrendelés a kívánt módon objektív okok miatt nem teljesíthető (pl. 1 órán belüli kiszállítás egy távoli helyre). Ha a megrendelés teljesítése csak részben/módosítva lehetséges, erről igyekszünk értesíteni a megrendelőt. Ha a tájékoztatás /egyeztetés nem lehetséges (pl. nem érjük el a megrendelőt telefonon, vagy időeltolódás miatt nem lehetséges az egyeztetés) az a1flowers.hu jogosult egyoldalúan eldönteni, hogy mi a megrendelés teljesítésének lehetséges legjobb módja. Amennyiben a leadott megrendelés rajtunk kívül álló ok miatt visszautasításra kerül vagy teljesítése egyáltalán nem lehetséges, a vásárló által befizetett összeget teljes egészében vagy az indokolt költségek (pl. banki tranzakciós díjak, nemzetközi hívás telefonköltsége, ügyintézési díj) levonásával visszafizetjük.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

Visszaigazolás:
Minden rendelésről visszajelzést küldünk e-mailben. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési módok:
Az a1flowers.hu webáruházban több fizetési módra van lehetőség: bankkártyás, Banki átutalás, készpénzes fizetés futárunknak - címzett fizet átvételkor, készpénzes fizetés-megrendelő fizet.

Bankkártyás fizetés: A Borgun Bank a világ összes jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkező pénzintézet, amely POS-os és online bankkártya-elfogadást szolgáltat egyéb piacok mellett hazánkban is. A tranzakció Önnek vásárlónak ingyenes.

Vásárlás folyamata: A webáruházunkban a vásárlási folyamat során a fizetéshez érve átirányítjuk a Borgun biztonságos oldalára, melyet magyar nyelven fog tudni használni. A fizetendő összeget a webáruházunkból veszi át a rendszer, melyet itt is ellenőrizhet. Meg kell adnia a kártyán szereplő nevet, a kártya számát és érvényességét, valamint a hitelesítő CW kódját. A honlapon grafikonokkal segítik, hogy a kért adatokat hol találja a kártyán.

Az adatok bevitele után az érvényesítő gombra kattintva pár másodpercen belül meg is történik a tranzakció, melynek sikerességéről Önt is tájékoztatják a képernyőn.

A Borgun magyarországi fiókja jelenleg 4 féle kártyát tud elfogadni. Fizetésre alkalmas bankkártyák a Borgun rendszerében a VisaVisa ElectronMasterCard és a MasterCard Maestro.

Banki átutalás:  Ha ezt a fizetési módot választja, rendelését azután tudjuk teljesíteni, miután a rendelési összeg bankszámlánkra beérkezett, vagy ha elküldi számunkra az átutalás indításáról szóló banki igazolást e-mail címünkre. A megrendelt termék árát ebben az esetben a 11600006-00000000-79167411 Erste bankszámla számra, Csombók László ev. névre kérjük átutalni, vagy személyesen befizetni. A közlemény rovatban szükséges a rendelésszám megadása.

A címzett vagy megrendelő fizet utánvéttel:  Ebben az esetben számla vagy nyugta ellenében a címzett vagy megrendelő a futárnak fizeti ki a vásárolt áru ellenértékét. 

A megrendelt termék házhozszállítása, szállítási díjak:

Kiszállítási időpontok:
Kiszállítást hétfőtől-vasárnapig, 10-22 óra között vállalunk. Ha ettől eltérő időpontra szeretnél virágot küldeni, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a + 3620-559-6070 számon.

 

Virágküldés Budapesten:

A megrendelések elkészítéséhez és kiszállításához legalább 24 órára van szükség. Amennyiben szeretnéd, hogy megrendelésed 24 órán belül kiszállítsuk, kérjük, először telefonon egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.

Munkanapokon magyar idő szerint 17 óráig beérkező a szállításról visszaigazolt megrendelések esetében vállaljuk, hogy a virágküldeményt akár másnap kiszállítjuk. Szombat - Vasárnapi szállítás esetén megrendelésed magyar idő szerint Péntek 17 óráig kérjük leadni. Munkaszüneti napokon is szállítunk, de ez esetben megrendelésed a megelőző munkanap 14 óráig kérjük leadni. 

Szállítási időpont megadása:

A szállítási időpontot (nap, óra) a "Megjegyzés" rovatban add meg. Legalább 2-3 órás időintervallumot adj meg. A pontos időpontra kért szállítást plusz-mínusz 30 perces időhatáron belül vállaljuk. Ez alól természetesen kivételt jelentenek a koszorúk és sírcsokrok, amelyekkel minden esetben legalább 1 órával a szertartás időpontja előtt a helyszínre szállítunk.  Koszorúk, sírcsokrok másnapi kiszállítását csak előzetes egyeztetés után tudjuk vállalni.

A virágkiszállítást saját futárunkkal végezzük. A kiszállítás költsége Budapest területén egységesen 1500 Ft

20.000 Ft feletti vásárlásnál a kiszállítás Budapesten ingyenes!

Mi történik a megrendeléssel, ha címzett nincs otthon, illetve nem elérhető?
Abban az esetben, ha a címzett a kiszállítás időpontjában nem elérhető, a következő lehetőségek közül választhatunk:

  • Felhívjuk a megrendelőt, és egyeztetünk vele az átadásról.
  • Felhívjuk a címzettet, és egyeztetünk vele az átadásról.
  • Értesítést hagyunk a címzett ajtaján, kérve, hogy hívjon fel minket a küldemény átvételéről.
  • Ha a címzett munkahelyére küldték a csokrot, akkor elhelyezzük a csokrot (lehetőleg vízben) a címzett asztalán vagy átadjuk egy munkatársának - kérve, hogy amint visszaér helyére, adják át neki.
  • Ha nem szeretnéd, hogy a címzett távolléte esetén valamelyik fenti megoldást válasszuk, kérjük, mindenképpen jelezd a „Megjegyzés” rovatban.

Különleges kiszállítási helyszínek.

  • Munkahelyre  történő szállítás esetén szükséges lehet a címzett szobaszámának, a részlegnek vagy osztálynak a megadása. A kézbesítés a recepción történő átadásig garantált.
  • Kórházba  történő szállítás esetén szükséges az osztály, a kórterem és szoba számának megadása is. Kórházi kézbesítést csak abban az esetben tudunk garantálni, ha az intézmény aktuális szabályzata nem tiltja a látogatást, illetve virág beszállítását. A kézbesítés a nővérpultig történő átadásig garantált.
  • Szállodába  történő szállítás esetén szükséges a szobaszám és a vendég(ek) nevének megadása. A kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
  • Sírkert : Sírkertben lévő sírra csak a pontos adatok (elhunyt neve, parcella és sírszám,(búcsúztatás időpontja) megadása esetén, tudjuk vállalni a kiszállítást.
  • Különleges igények esetén lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Szállítási Vis major:  Rendkívüli forgalmi dugók, baleset, zavargások, tüntetések miatt útlezárások, rendkívüli időjárás: szokatlanul nagy havazás, ónos eső, természeti katasztrófa: pl. árvíz esetén előfordulhat, hogy a kézbesítés csak nagy késéssel vagy egyáltalán nem lehetséges. Ilyen esetekben a késésért vagy a kézbesítés elmaradásáért az a1flowers.hu nem tehető felelőssé. Ha a folyamatban lévő kiszállítás hiúsul meg Vis major ok miatt, akkor a megrendelő nem igényelheti vissza a vételárat.

Kiszállítási időpontok nagyobb ünnepeken:
Anyák napján, Valentin napon, Nőnap, Karácsony előtt, nem vállalunk pontos időpontra történő szállítást. Erről honlapunkon tájékoztatjuk a vásárlóinkat/látogatóinkat.

Hosszabb vállalási határidő:
Egyes külön jelzett kompozíciók elkészítését csak hosszabb (48-72 óra) határidővel tudjuk vállalni. A készítmény mellett található bővebb leírásnál mindig ellenőrizd, hogy a rendelt kompozíció nem tartozik-e éppen ebbe a körbe, mert ilyen esetben értelemszerűen nem tudunk aznapi kiszállítást vállalni.

Időeltolódás:  Amennyiben megrendelésed külföldről adod fel, kérjük, mindig vedd figyelembe, hogy a fenti időpontok magyarországi helyi idő szerint értendőek.

Üdvözlőkártya:  A kiválasztott virág mellé a csokor jellegének és az alkalomnak megfelelő üdvözlőkártyát helyezünk kis borítékban az általad megadott szöveggel. Erre a kártyára kb. 120-140 karakternyi szöveg fér. Az üdvözlőkártya ingyenes.

A rendeléstől/vásárlástól való elállás joga:

A megrendelt virágok elkészítése és kiszállítása a rendelt kiszállítás előtti munkanap déli 12 óráig e-mailben lemondható a rendelési szám feltüntetésével. Ebben az esetben a megrendelés ellenértékét visszafizetjük. Ezen idő letelte után, de még a szállítás előtt csak különleges esetekben lehet módosítani a rendelésen, de az ellenérték visszatérítését nem tudjuk garantálni. 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 5. § c) pontja alapján a vágott virág készítmények esetén kiszállítás után a vevő nem élhet a vásárlástól való elállás jogával tekintve, hogy a vágott virág készítmény gyorsan romlandó termék, amit a  fogyasztó kifejezett kérésére állítunk elő

Minőségi észrevételek kezelése, garanciavállalás:

Alapvető filozófiánk, hogy csak akkor lehetünk hosszú távon sikeresek, ha megrendelőink elégedettek. Ezért a mi érdekünk is, hogy minden megrendelést a megrendelő és a címzett legnagyobb megelégedésére teljesítsünk. Ugyanez az elv vezet bennünket akkor is, ha egy esetleges minőségi kifogást igyekszünk rendbe hozni.  Cseregarancia: Amennyiben a címzett vagy a megrendelő átvételkor vagy az azt követő 48 órában jelzi, hogy nem elégedett a kiszállításra kerülő virágkompozícióval, ill. szolgáltatásunkkal, vállaljuk, hogy a kiszállított virágot saját költségen kicseréljük!

Ha bármilyen észrevételed van, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot, akár e-mailben, akár telefonon. Mi igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy segítsünk. Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, azt saját költségünkre azonnal kicseréljük!

Hibás vagy késedelmes elmaradó teljesítés esetén az eladó kizárólag a megrendelés értékének erejéig kötelezhető kártérítésre.

 

Budapest, 2018.04.22